بهینه‌سازی فرآیند کمپرسی با استفاده از ماشین کمپرسی هیدرولیک 1402.07.29

۷۱ بازديد

بهینه‌سازی فرآیند کمپرسی با استفاده از ماشین کمپرسی هیدرولیک 1402.07.29

بهبود کیفیت کمپرسی ... با توجه به افزایش بار ترافیکی در این روسازی ها، مصالح غیر استاندارد و مصالح حاشیه ای دیگر مناسب نیستند. در نتیجه، تثبیت قیر کف‌دار روسازی‌های تخریب‌شده در زمان‌های اخیر رایج شده است، زیرا این تکنیک روسازی‌های مقرون‌به‌صرفه، سازگار با محیط‌زیست، فوراً قابل تردد و کمتر حساس به رطوبت را ارائه می‌دهد [1]، [2]، [3]. قیر فوم دار در اصل مخلوطی از هوا، آب و قیر است. هنگامی که مقدار کمی آب سرد به قیر داغ (180 درجه سانتیگراد) تزریق می شود، قیر تقریباً 15 برابر حجم اولیه خود با ویسکوزیته کم منبسط می شود [1]. سطح بزرگ و ویسکوزیته کم قیر فوم شده، پراکندگی بیشتر قیر در اسکلت سنگدانه را تسهیل می کند. برخلاف مواد آسفالتی که از اختلاط سنگدانه داغ با قیر داغ تولید می‌شود،  کمپرس سازی احمدی خیبر ahmadikheybarتثبیت‌شده (FBS) از اختلاط سنگدانه‌های سرد با آب و متعاقباً با چسب ثانویه (آهک یا سیمان) و قیر کف‌دار تولید می‌شوند. آکادمی آسفالت [4] حالت پریشانی کلیدی مواد FBS را به عنوان خستگی و به دنبال آن شیار شدن شناسایی کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.