تأثیر قیر پاش در بهبود خواص ضدسرمازدگی جادهها 1402.07.25
تأثیر قیر پاش در جادهها نتیجه گیری در این مقاله، نتایج یک ارزیابی اقتصادی لایه بالاست تثبیت شده با قیر (BSB) ارائه و با نتایج مربوط به یک لایه بالاست سنتی (TB) مقایسه شد. برای این منظور، یک مدل مبتنی بر LCCA ادغام شده با نتایج تجزیه و تحلیل LCA تعریف شده و در یک مطالعه موردی اعمال شده است. نتایج تجزیه و تحلیل های انجام شده با در نظر گرفتن SD 2.0 میلی متر و سطح ترافیک 20 MGT نشان می دهد که: تکنیک BSB، که از مرحله ساخت و ساز و در طول کوبیدن معمول استفاده می شود، سلب مسئولیت محتوای این مقاله منعکس کننده دیدگاه های نویسندگان است که مسئول واقعیات و صحت داده های ارائه شده هستند. هرگونه درج نام سازنده، نام تجاری یا علائم تجاری فقط برای اهداف شناسایی است و به عنوان تأیید تلقی نمی شود. علاوه بر این، این مقاله قیر پاش احمدی خیبر ahmadikheybar، مشخصات یا مقرراتی را تشکیل نمی دهد